همزمان با جهارشنبه آخر سال:

 آشنایی ۱۲ هزار دانش‌آموز نیشابوری با حوادث چهارشنبه‌سوری

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: ۱۲ هزار دانش‌آموز این شهرستان دوره آموزشی آشنایی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال را گذراندند.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۶۸
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، سیدحمید حسینی اظهار کرد: این برنامه آموزشی باتوجه‌به در پیش رو بودن چهارشنبه پایانی سال از ابتدای اسفندماه با حضور کارشناسان واحد آموزش همگانی در مدارس شهرستان نیشابور آغاز شده است.

 وی اجرای این طرح در سطح مدارس را در راستای ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان به‌منظور پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال دانست و افزود: دانش‌آموزان در این کارگاه‌ها نحوه امدادخواهی از اورژانس و ارائه کمک‌های اولیه در اورژانس‌های سوختگی را فراگرفتند.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور اعلام کرد: این دوره آموزشی را کارشناسان فوریت پزشکی در بیش از ۳۴ مدرسه شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه برگزار کردند.

 مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورآمبولانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به‌صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار